Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vince voor Hendrik in als eerste in Renkum
Nog wat Wilden whatsapp communicatie als extra illustratie van een mooie Wilde Woensdagavond rit voor het overzicht en verbinding

[21:39, 09-09-2026] Boer Joop De: Het was weer een prachtig fietsrondje als door de natuur van Safari park de beekse bergen, waar de bus dwars tussen de wilden reed, waar twee relatief jonge rijdsters meekoersten, waar zwart geklede mannen en een vrouw met tegels op hun rug de vergroening van deze natuur dreigden tegen te werken en waar de beheerder van caracal tours en safari’s iedereen na toch maar een  dubbel lusje naar huis sommeerde zodat al deze mooie natuur bewaard blijft?‍♂️?‍♂️??‍♀️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️??‍♀️??‍♀️?‍♂️?‍♂️
[21:57, 09-09-2026] Andre Kleinrensink: Tsjonge, dat Joop zulke poëtische verhalen schrijft...
[22:09, 09-09-2026] Schoenmakers Jack: Het was voor mij een ontgoochelende ervaring: Joop liet zich overhalen toch 2 lusjes te rijden. Met de rest, waardoor ik (na me op de heenweg helemaal uit elkaar had getrokken) mooi in mijn eentje in de kou heb staan wachten. Op de terugweg payback time. Alleen verkeerd gegokt: de geblokte aanstichter van dit alles hield de benen stil op het ultieme moment. En in het pikkedonker gearriveerd. Dus volgende week...
Reply

Messages In This Thread
RE: Vince voor Hendrik in als eerste in Renkum - by Jan Heeres - 09-10-2026, 06:25 AM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)