Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Morgen gaat ie weer los richting Posbank
Had mij ook wel gezellig geleken om met de hele groep naar de Posbank te rijden: af en toe gas geven en dan weer samen verder. We deden met de wilden, waar Jean Paul wel bij was ingestapt, rustig aan. Af en toe wat gesnotter en alleen het rammelen van de cassette van Eeuwe verstoorde de rust. Dus geen wilde verkeerssituaties en ook geen ver voor de kudde uitrijdende kleppers: die ontbraken vanavond. Sterke mannen zoals Sjoerd en Egbert trapten op het vlakke goed door en de afdeling Luntren (Fred en jan T) deden in de klimmen goed hun best.
Boven op de Posbank wachtten we op Iedo. Joop vond dat we best al de hele route incl. Rozenbos konden rijden maar werd overruled. Dus daarna in gestrekte draf rond over de Snippendaal en langs de Brandtoren terug. We pikten Vincent op die af en toe fiks versnelde. Met Egbert in het wiel had ie weg kunnen blijven, maar dat was ongezellig dus en groupe op weg naar de Telefoonweg.
Daar vonden Vincent en ik dat het allemaal wat sloom ging. Toen hij met Hendrik gas gaf zat ik jammergenoeg wat ingesloten. Dus nog even gewacht tot er ruimte kwam en na Vincent, Hendrik en Jean Paul (die was dus prima mee deze avond) afgesprint. Daarna vlot door naar huis want de auto wegbrengen naar Veenendaal en terug fietsen stond ook nog op het programma.
Reply

Messages In This Thread
RE: Morgen gaat ie weer los richting Posbank - by Jack Schoenmakers - 04-09-2026, 09:55 AM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)