Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vince wint weer in Renkum, nu voor Jeroen
Vanavond een mooi gevulde bus met tien passagiers of beter gezegd, bijna allemaal chauffeurs. Een stevige koud aanvoelende tegenwind maakte dat we elkaars ruggen goed konden gebruiken. Bij de start kwam Sander alvast even kijken. In een mooi georganiseerde draf reden we vlot naar de Posbank. Na de kruising Schelmseweg Monnikensteeg slopen Enrico en Jeroen slim achter een brommertje met een mooie stevige jongedame. Ze reed ca. 33 km/u tegen de oosten wind in en bracht de slimmerikken in een fauteuil naar Rozendaal. Uiteindelijk kwamen we allemaal toch redelijk tegelijk bovenop de Posbank.
Peter nam de kortste route terug en de anderen maakten een dubbele lus of iets korters.
Bij de beklimming van rondje Rozenbos kwamen we Wilde Vera tegen in de afdaling. Verder niks gezien van de Wilden maar wel een handjevol mooie plaatjes na afloop op de Whatsapp van Robert Braam.
Wat steeds blijft opvallen is hoe snel Vince in de Maarten Tjallingi afdaling zijn achterstand op de snellere klimmers omzet in een voorsprong richting de laatste klim. Vorige week vroeg ik hem hem naar zijn V max daar en daar was hij bescheiden over. Op de terugweg hoorde ik hem met Jeroen van wat data uitwisselen en ving ik iets van 100+ kilo op. Dat zal maken dat hij als een baksteen naar beneden valt in combinatie met zijn stuurmanskunst.
Deze keer in Wolfheze geen gesloten spoorbomen, wel weer een groep op het fietspad en een over de weg. Iedo trok de fietspad Bus groep en Harry H en ondergetekende wisselden de weg Bus groep beurten af. Uiteindelijk was Iedo het eerst bij de bocht.
Velen trokken de groep naar de streep in Renkum maar ver voor de streep smeerden Vince en Jeroen hem, waarbij eerstgenoemde ver voor de streep zeker van zijn zaak was. Een mooie fietsavond en op naar volgende week.
De statistieken, vergelijkbaar als vorige week met 76 km in 2 u 30 min met 30,4 km/u gemiddeld en 63,2 km/u max. Jan Heeres
Reply

Messages In This Thread
Vince wint weer in Renkum, nu voor Jeroen - by Jan Heeres - 04-29-2026, 09:19 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)